Gråaste grått

Idag är det obehagligt grått ute, det gäller att fylla denna dag med onaturligt mycket aktivitet och glada tillrop för att inte falla ner i det grå hålet. Jag har börjat dagen med att ta hand om disken i ett rasande tempo, ingen tid för eftertanke, slängt i en tvätt i tvättmaskinen, vattnat blommorna och pratat i telefon med min bror. Han sa att det skulle bli strålande vackert väder i hela landet idag så jag lever på hoppet att det blir så! Gärna snart!

Nu ska jag klä på mig och bädda sängen, sen tar jag hundarna och åker iväg någonstans och promenerar, omväxling förnöjer. Och ikväll ska jag på kören för första gången på jättelänge, det ska bli kul!

Där emellan ska det sökas jobb så det står härliga till, tjoflöjt! Här kommer jag och jag har minsann energi! Jag är glad och inget grått i världen kan stoppa mig!

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0