Fisksoppa, gymmet och spagettiarmar

Hej!
 
Idag har jag jobbat, kokat en svingod fisksoppa med lite fusk och varit på gymmet för första gången på svinlänge. Det gick ganska bra...försökte springa och det har jag ju inte blivit bättre på under "ledigheten", har inte övat helller så det är ju inget konstigt med det. Det bästa med träningen var ändå att jag INTE kände mig astjock, vilket hade varit helt naturligt med tanke på att det var jag och ett knippe välpumpade ynglingar av hankön där.
 
Nåja, detta avslappnade förhållningssätt till min kropp kommer sannolikt gå över till på torsdag för då är det yoga i spegelsal.
Nu har jag spagettiarmar. Och jag tittade på Dallas.
 
Nu vankas tvätthängning, hundpromenad och dusch...mjaaa... Ser fram emot helgen!
 
Tjippollata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0