Igår och idag

Gårdagen tänkte jag sammanfatta här idag, okej?

Bad hairday
Kakor till fikat
Backa på en sten
Shoppa fort och bra
Städa kök
Tvätta
Gå ut med hundar
Minimal middag bestående av:
- Pytteliten bit paj
- 1 glas vin
- Liten bit choklad
Somnade sur

Idag kan jag sammanfatta dagen hittills enligt följande:

Vaknade på betydligt bättre humör än jag somnade
Var tidseffektiv i morse (ovanligt)
Tröstshoppade på lunchen
Spillde dressing på blusen
Kakor till fikat IGEN, nu är paketet slut
Ont i fötterna av röda skorna, ska inte ha dem till jobbet mer

Hoppas på samma effektivitet som i morse när jag kommer hem och ska städa.

Allt för nu, känner mig outsägligt trist och slapp i hjärnan idag, har inget kul eller bra att säga om någonting, hoppas för allt i världen att det går över. Hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0