Jag kanske överdrev en aning...

...när jag skrev: "faktiskt är avgörande för framtiden för företaget". Men det är en viktigt presentation, vi kan sätta punkt där.

Nu är jag mest nojig över vad jag ska ha på mig, är ju så dålig på det här med att SE proffessionell, strikt och business-aktig ut, om det inte handlar om uniform då, tror ni det är okej att komma i kockmundering? Det skulle jag känna mig proffessionell i, men nej det är nog inte okej.
Jag måste skaffa ett par business-brallor, och kanske en blus...ni hör ju, blus, det är inte jag! Inte business-brallor heller, jag är tröja, kofta, jeans och möjligtvis klänning. Jag är träskor och gummistövlar och möjligtvis stövlett. Inte pumps. Inte loafers. Inte för hög klack.
Hur ska jag lösa det här? Jag vill ju inte känna mig utklädd liksom...

Vad är ni för klädesplagg?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0