Man blir bara glad!

Måste bara säga en sak. Jag sitter och lyssnar på Martas (fotbollsspelaren) sommarprat och jag tror jag är kär i henne nu! Trots lite knackig svenska så blir man bara så glad av att höra henne, hon spelar världens gladaste och dansvänligaste musik och berättar en historia som man gärna vill lyssna på, rolig är hon också! Jag sitter här och fånler mest hela tiden! Heja Marta!

Också kan jag ju inte låta bli att känna mig lite lokalpatriotisk och stolt över att vi bor i samma kommun hon och jag och att hon numera hör hemma i det laget!

Så om ni känner er ungefär lika pigga, sprudlande och käcka som vädret idag, ta och lyssna på hennes sommarprat, man blir bara glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0