Nu blev jag lite nervig...

Fick just veta att jag ska delta på en viktig presentation på fredag, ett möte som faktiskt är avgörande för framtiden för företaget. Lääääskigt.

Jag ska visserligen inte prata något, om det inte råkar komma någon väldigt specifik fråga som jag råkar ha svaret på, vilket är väldigt tveksamt med tanke på att det rör ett område som jag inte har jobbat med.
Jag är med som moraliskt stöd, ska bara sitta där och se lugn ut, och proffessionell, shit hur ska det gå?
Presentationen är på engelska, det betyder att eventuella frågor till undertecknad kommer att ställas på engelska och kräver sålunda ett svar på engelska, och klädkoden är casual business, min favorit-dresscode...eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0