Jag känner mig lite...arg?

Jag känner mig arg. Arg över en grej som är så fel och så dum så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag bara irriterar mig mer och mer på den här dumma grejen och jag vet att jag inte borde bry mig, det är inte mitt problem direkt men en del av hela dem dumma grej-situationen har blivit mitt problem...eller vad man nu ska kalla det.

Egentligen skulle jag bara vilja skrika ut till alla det berör hur jäkla dumt det är, för just nu känns det som att det bara är jag som fattar att det är så dumt som det är. Men det kan jag inte göra för det kommer inte att hjälpa. Kännas bättre för mig, ja, men inte leda till någon förändring.

Nåja, jag får väl häva ur mig detta till någon som inte är inblandad så kanske jag kan släppa det sen.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0